Örebro & Degerfors, Sweden

Saturday October 25th 2008
User avatar
annelito
Real Crawler
Real Crawler
Posts: 78
Joined: Tue Mar 11, 2008 11:22 am
Location: Orebro, Sweden

Örebro & Degerfors, Sweden

Post by annelito »

Tror jag ska ta och ge mig ut och skissa här hemma i Örebro lördagen den 25/10. Har inte bestämt var än, men det blir kanske lite här och var. Är någon mer sugen på att hänga med kanske vi kan möta upp någonstans och hitta några gemensamma platser att fånga i våra skissböcker?! Skriv här i tråden om du är intresserad. Annika skissar solo i Degerfors och hennes skisser postas i tråden Örebro & Degerfors, Sweden (RESULTS).

I think I will get out in the city of Örebro and do some sketching during the day. If anyone wants to participate, reply here and maybe we could meet up somewhere. Annika will sketch solo from Degerfors and her sketches will be posted in the thread Örebro & Degerfors, Sweden (RESULTS).
Last edited by annelito on Sat Oct 25, 2008 7:49 pm, edited 1 time in total.
ninjoh
Newbie Crawler
Newbie Crawler
Posts: 43
Joined: Sat Jun 21, 2008 10:58 am

Re: Örebro, Sweden

Post by ninjoh »

Jag och Tine vinkar glatt, vi ska åxå ut i morgon i Gustavsberg å teckna! Wohoo - Sketchcrawl, nu med Sällskap! :)
Ha det gott!
kram
/nina
User avatar
Norrtelje
Newbie Crawler
Newbie Crawler
Posts: 43
Joined: Thu Oct 23, 2008 10:45 am
Location: Norrtelje, Sweden

Re: Örebro, Sweden

Post by Norrtelje »

Hello Örebro and Annelito!
Going to crawl in Norrtelje tomorrow. Have just managed to get started. Going to look for yor sketches tomorrow night!/Tessan
annelito wrote:Tror jag ska ta och ge mig ut och skissa här hemma i Örebro lördagen den 25/10. Har inte bestämt var än, men det blir kanske lite här och var. Är någon mer sugen på att hänga med kanske vi kan möta upp någonstans och hitta några gemensamma platser att fånga i våra skissböcker?! Skriv här i tråden om du är intresserad.

I think I will get out in the city of Örebro and do some sketching during the day. If anyone wants to participate, reply here and maybe we could meet up somewhere.
Tessan in Norrtelje
User avatar
annelito
Real Crawler
Real Crawler
Posts: 78
Joined: Tue Mar 11, 2008 11:22 am
Location: Orebro, Sweden

Re: Örebro, Sweden

Post by annelito »

Tjoo! I think I'm gonna be solo here in Örebro tomorrow, laundry day so probably a few sketches from there I suppose and maybe a few autumn leaves from the garden in between the change of laundry.
I think Annika is going to be solo over in Degerfors.

Hojt! Kul att några ger sig ut på egen hand, precis som jag kommer att göra. Tvättdag imorgon för min del här i Örebro, så det blir väl bara i trakterna runt tvättmaskinerna som jag skissar kan jag tänka.
Annika kommer nog att skissa solo i Degerfors imorgon.

Lycka till alla som skissar imorgon!
User avatar
Norrtelje
Newbie Crawler
Newbie Crawler
Posts: 43
Joined: Thu Oct 23, 2008 10:45 am
Location: Norrtelje, Sweden

Re: Örebro, Sweden

Post by Norrtelje »

Hello again! We have fantastic weather in Norrtelje today! It will be nice to sketch outdoors./Tessan
Tessan in Norrtelje

Return to “20th World Wide SketchCrawl”